Hardcore bantning

Imorgon.
Imorgon börjar bantningen på riktigt. Fy vad peppad jag är!!! Nej det är jag inte. Men jag kör ändå, ha ha. För Katrin är go och hela hennes bloggbantning är go. Sjukt skönt koncept. Men mest kör jag för att bantning är ett så fruktansvärt kul ord. Senaste veckan har vi kört light, men imorgon drar vi igång med hardcore varianten! YES! Sofie tycker Katrin är dum som uppmanar till massanoriexia. Fast nu snackar vi ju inte skelettbantning. Utan fräschbantning. Nu siktar vi på BAL - 09, vänner! Då ska vi inte ha några valkar. Inget fett. Tröstätning är ute, Janina. Hör du det? Katrin säger ägg. Hon säger knäckemacka och sojamjölk. Och då är det det som gäller, OK? Bra så!

Ne men eftersom lilla moster Sofie bad om en daglig uppdatering så ska jag självklart försöka få med det. Fast vi vet nog båda två att det inte kommer att hända. Inte egentligen. Men jag försöker. Imorgon går startskottet för fit-Janina. Vi hörs då.

Kommentarer
Postat av: Arvid

Men palla! Jag kommer nog tvingas sluta läsa (OHNOOOOOOO!), för ärligt talat, PAlla!

2009-02-23 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0