Balklänning

Om ni föresten ignorerar det faktum att detta är en väldigt tattig och snabb ihopklippning av ett par olika klänningar, så illustrerar denna bild mer eller mindre hur jag har tänkt att min balklänning ska se ut. Sedan kör jag på clips. Extrahår alltså. Långt, mörkt och jättelockigt. Tror jag. Och så blir det antagligen accessoarer i guld på det. Sminket däremot är fortfarande lite av ett frågetecken. Antingen kör jag det i lite guld-brons-glittrigt, lila, eller nedtonat men fresh. Eller kanske rött läppstift? Rött och lila, funkar det eller? Hmm, jag får fundera på detta.
Här har ni i alla fall bilden:


PS. hela klänningen är tänkt i samma lila nyans. Den på
kjolen. Bystdelen ville bara inte samarbeta i photoshop.


Kommentarer
Postat av: brogren

vi kommer att vara nääästan lika = vi kommer båda vara lika snygga! där har vi det! ;) haha xD

2009-02-17 @ 20:19:52
URL: http://brogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0