They say it's hard to achieve but can't a girl believe?

Efter lite mat och en halvtimmes sömn kände jag mig fit for fight igen så visst blev det julmys hos syskonen Nilsson ikväll och jag kan dessutom tala om att det var himla härligt att få träffa alla. Nu är jag skadligt trött i kropp och huvud och ska sova så jag är pigg och glad imorgon när jag äntligen får jobba och träffa grabben igen. Det blir fina grejer det och efter ett kanonavslut på denna veckan så tror jag även på att nästa blir toppen den med (julafton på torsdag so how can it not be? Damnit, måste hitta kläder att ha på mig när tomten kommer!).

FÖRRESTEN  så hade jag ett givande samtal med Johannes ikväll och han tipsade mig om massa bra organisationer och projekt nere i Afrika och eftersom han har spenderat ett år där nere så har han kontakter och kunskap och jag litar rätt gött på vad han säger och ska verkligen kolla upp det han pratade om. Blev riktigt taggad av vårt samtal - sjukt sjukt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0