Randomness

Är fruktansvärt trött efter en ovanligt bra onsdag men det gör inte så mycket för jag är ledig till måndag och kan sova hur mycket jag vill - shoho! Hade en härlig dag på stan med Charlotta igår tror jag att det var och jag agerade bland annat sympatiskt stöd när hon skulle till Droppen och testa sitt blod och det känns ju som en väldigt bra idé eftersom jag är den mest nålrädda i världen typ. Jag vet inte om jag sagt det men jag tycker att Missy Higgins är fantastiskt bra och ni borde alla lyssna på henne speciellt where I stood jag lyssnar på henne nu och njuter ska ni veta! Undra om jag ska orka dra ett avsnitt One Tree Hill till innan jag sover eller om jag ska strunta i det och sova direkt. Det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0