Missy Higgins - Sugarcane

Jag är bortskämd. Känner att det inte är okej att gå upp så här tidigt. Det värsta är att för ett år sedan hade detta varit en tokgo sovmorgon men idag är det bara inte okej. Och klockan är halv tio. Det är helt enkelt skillnad på IB-livet och livet efter studenten. Helt klart. Ska åka in till stan och simma med Sofie snart och det kan vi gott behöva så tjocka som vi har blivit! Sedan ska jag jobba. "Jobba". Det känns så himla dumt att säga att jag jobbar för det känns ju inte som ett jobb. Snarare min extrafamilj. Hursomhelst ska vi gå på Jul på Liseberg ikväll vilket förstärker känslan av icke-workande. Mysigt! Sedan är jag ledig till på måndag vilken resulterar i en långhelg där jag, hör och häpna, har en helt blank kalender. Hjälp mig göra något bra av detta, ok? Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0