Last night I met a guy on the dancefloor and I let him call me 'baby'

Nattetid är bloggtid har jag märkt. Ganska logiskt dock för det är ju inte så att jag har så mycket vettigare saker att göra efter klockan tolv. Idag har varit en alldeles utomordentligt slapp dag och jag har gjort inget vettigt alls. Mycket skönt kan jag meddela. Avslutade dagen med att se de två senaste (svenskt tempo) av Glee som jag av olika anledningar har missat och FY TUSAN vilken fantastisk serie detta är! Har ni inte sett så vet ni vad ni ska göra - ASAP!! Musiken i avsnitt fem var amazing och mitt lilla country- och american idol-hjärta slog ett extra slag eller två i bröstet när dom sjöng lite Carrie Underwood. Diverse Queen är aldrig fel det heller. Snarare mycket fint. Appropå alldeles fantastiska saker så har jag även hittat en ny favoritblogg (igen!) tillhörande 16-åriga Frans. Ordbajs är nyckelordet i denna eminenta blogg och jag fullkomligt älskar den och ni kan läsa den HÄR! I övrigt var jag på tonår och konstaterade att Daniel är KING. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0