Kent - Chans

För de allra flesta så kommer följande text ligga runt nollan på intresseskalan men jag struntar i detta faktum och kör ändå. Make Up Store. Jag fullkomligt älskar denna butik. Det finns inget roligare än att komma hem och packa upp en MUS-påse, och det spelar ingen roll om det rör sig om penslar, rengöring, ögonskuggor eller hudvård - precis allt är kul! Idag blev det påfyllning av ansiktscreme, foundation och mascara då dessa tagit slut/tappats bort. Helt fantastiskt, och kanske töntigt, att sådana basgrejer kan göra en så lycklig men i mitt fall är det verkligen så. Smink är så ofantligt kul, hörrni! Som grädde på moset hittar jag denna underbara sminkblogg, full med bilder, tips och video-tutorials. Jag är i heaven och kan inte sluta läsa, titta, älska. Nu står en svart cake eyeliner + brush högst upp på önskelistan kan jag tala om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0