If ever I could love, I think it could be with you

Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara säga ett par korta saker.
1. Dagens tips från hon som är ganska så omusikalisk: Keith Urban - Defying Gravity. Sabla bra album som jag lyssnade på hela vägen hem från stan idag. Dagens favorit som jag gått och nynnat på hela dagen är I'm In, annars är Kiss a Girl och If Ever I Could Love väldigt bra. Och 'Til Summer Comes Around är fantastisk. Vasjutton, lyssna på allt, vettja!
2. Imorgon är jag ledig och det kommer att bli en FET dag! Utflykt till världens bästa Hönö på förmiddagen, och Liseberg på kvällen. Hur mysigt?! Eleminas och knäckäpplen, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0