I bet you thought that I was soft and sweet

Ni ska veta att man blir lycklig när man blir väckt av ett samtal från sin bästa vän som äntligen är hemma efter nästan ett halvår i Italien. Ikväll blir det Maria-time and I can't wait! ÄNTLIGEN!! :)

Just nu sitter jag med massa inpackning/toning i håret i ett försök att bli lite röd igen. Färgen har nämligen en tendens att släppa förstår ni vilket också är anledningen till att det ser olika ut varje dag - ibland orange, ibland rosa, ibland rött men oftast bara tråkdassigt. Det är kul det här med hår och efter jul ska jag nog satsa på någon schysst brun nyans i stället för detta röda innebär för mycket jobb för egen del. Hoppas att intresseklubben sitter och antecknar. Jag har verkligen tråkigt nu och klart ni ska behöva lida för det. Näst på schemat står dammsugning och dusch. I övrigt har jag ett litet dilemma. Eller dilemma var att ta i, men jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra ännu. Familjen ska till Thailand i Mars. Följa med eller inte? (SANDRA, vilken period är det du hänger i thai?!) Det faktum att det typ är deras varmaste månad lockar ju litegrann faktiskt men jag får nog återkomma med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0