My words might not be magic, but they cut straight to the truth

Dagens ord: härligt! För banne mig vilken härlig dag jag haft idag! Vid tolv blev jag upphämtad av Philip för en liten tripp ut till fantastiska Hönö. Kan tala om att det är en helt annan ö vintertid men det var ändå en härlig känsla att vara tillbaka och efter att ha bott där i sju veckor i somras så känns det nästan som hemma. Allt är så bekant. Vi tig en härlig promenad runt ön och svängde förbi hamnen och Eleminas (som inte var riktigt lika befolkat som under sommaren, surprise surprise) och där träffade vi på en härlig gubbe från Hälsö som både bjöd på spontansång och många skratt. Härligt! Sedan på kvällen var det ju som sagt dags för Jul på Liseberg och jag vet inte om ni vet hur tokhärligt det är men det är verkligen helt fantastiskt mysigt! Traskade omkring tillsammans med härliga Charlotta och provsmakade allt vi kunde komma över - glögg, korv, ost, björksaft, renskav... Härligt! Kikade in i alla mysiga julstånd, drack varm choklad, beundrade den vackra parken, åt kanderade mandlar och spelade på chokladlotteri i massor hann vi minsann också med. HÄRLIGT! Hade även två alldeles härliga bilturer till och från Liseberg tillsammans med härliga tonåringar och härliga PeddaP och härliga lekar. Jag tror ni förstår grejen. Det har varit en härlig dag och ibland bara älskar man livet!!


Kommentarer
Postat av: Linda

(Y)

2009-12-04 @ 22:08:59
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0