Meat Loaf ft. Marion Raven - It's All Coming Back To Me Now

Idag fick jag gå upp tidigt för att jag skulle till vårdcentralen och få lite intyg om att jag får lov att köra bil och att min epilepsi inte ska störa detta. Eller ja. Klockan tio fick jag gå upp. Hur som helst så var det nog det tråkigaste mötet jag någonsin varit på och dessutom var det väldigt långsamt och doktor Firas som han hette skrev ett två meningar långt brev till transportstyrelsen utan stora bokstäver efter punkt och med dubbla mellanslag. That'll do the trick hoppas jag för jag betalade trehundrafemtio kronor för det där sabla pappret! I övrigt har det varit en mindre rolig dag på jobbet för min stackars grabb har gått och skaffat sig en väldig slemhosta vilket han självklart inte tycker är speciellt kul utan snarare jättejobbigt så vi har inte varit speciellt glada idag. Förståeligt. Imorgon ska jag upp tidigt igen för jag har inte köpt en enda julklapp ännu och med tio dagar kvar så känner jag att det börjar bli dags och efter att ha gått loss i Göteborg ska jag jobba och efter att jag har jobbat så ska jag äntligen träffa älskade Maria som fick ställa in i måndags på grund av jobb. Och just det nu måste jag komma ihåg att skicka iväg alla de där papprena för körkortet med så att jag kommer igång någon gång för jag har tummat på att jag ska ha mitt körkort lagom till allas studenter i vår. 4e tar Herrljunga har jag nu fått veta men finns det någon liten alingsåsare som kanske kan tala om när potatisstaden springer ut kanske? Och Lerum. Och LM. Och IB och Hvitfeldtska såklart. Hjälp vad det är många skolor och personer att hålla reda på nu och jag får banne mig hoppas att inte alla är på samma dag men med min tur så är dom säkert det. Hur som helst så förstår ni ju att jag är i stort behov av en bil en dag som denna så körkortet måste minsann bli kirrat tills dess.

Lycka till, Janina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0