But they say bad beginnings make happy endings

Är det bara jag som tycker att våra svenska idoler är överskattade och därför bojkottar idol-finalen ikväll? Eller vadå ikväll, jag har inte följt det alls men känner väl att denna Erik-hypen gör att Calle (han heter så va?) inte har någon chans. Men vad vet jag. För övrigt läste jag i någon tidning om de nya deltagarna i Let's Dance som är ett annat program som jag är föga intresserad av men ha ha vilket udda gäng dom har fått ihop! Släng i lite Elin Kling och mixa med lite Stefan Sauk och Marcus Birro och toppa med Gudryn Schyman. Ha ha dom är väl för roliga! Och Agneta Sjödin! Lever hon fortfarande? Long time, no see på den kan man väl säga. Som ni märker har jag otroligt tråkigt ikväll och har verkligen inget annat för mig än att dissa våra folkliga svenska tv-program. Jag drar mig tillbaka till det amerikanska och glor ett par avsnitt av One Tree Hill i stället. Precis som om det inte är vad jag gjort hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0