And on those days when I hurt and when I break, you are my band aid

Är nyss hemkommen från en alldeles förträfflig förmiddag bland härliga vänner i Alingsås där huvudpersonen självklart var Tobias som är tillfälligt hemma från Kenya. Vi åt pajer och skumtomtar och Tobias berättade massa spännande historier om vardagslivet borta i Afrikaland och det var sjukt intressant att höra på - fatta vilket guldläge att få läsa ett år av gymnasiet på andra sidan klotet och sedan få komma hem och ta studenten med vännerna! Just nu är jag stört i huvet trött för att jag fick gå upp så tidigt idag (seriöst, vem vaknar åtta? fattar inte hur alla som går i skolan/har normala jobbtider orkar!!) och ligger i min säng och funderar på om jag ska åka till Floda på lite mer julmys ikväll. Känner att jag egentligen inte orkar röra en fena och att gå ut i kylan igen tar emot ganska så jättemycket kan jag tala om fast å andra sidan kan det ju innebära att jag får en kväll som även den är trevlig och i goda vänners sällskap. Det är ju tråkigt att bryta trenden nu så att säga. Jag äter och tar en powernap och beslutar mig sedan. Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0