Vill du bli min sagotjej så är jag din superman.

Idag är jag opepp. Blank. Det är lite tråkigt, för jag vill inte vara det och egentligen så borde jag vart supertaggad eftersom det var riddarfest hos Rasmus. Och visst gick jag, och visst klädde jag ut mig. Visst åt jag gott, och visst skrattade jag. Fast jag var ändå inte särskillt pepp. Jag skyllde det på att jag var trött, men jag tror inte att det var den egentliga anledningen. Jag vet fortfarande inte vad denna anledning är, men jag vet att det senaste året har jag fått känslan alldeles för ofta. Och jag gillar det inte.

Men det är synd att klaga. Nu var det faktiskt ett bra tag sedan jag kände så sist, känslan kommer krypande allt mer sällan. Och det är ju bra. Har haft en fantastisk vecka när jag tänker efter på det. I onsdags var det helkväll (natt) på stan med massa sköna IB-människor och övernattning hos bästa Emma. I fredags var det UG i Floda och kalas hos Wille. Lördagen bjöd ju som sagt på underbar konsert med Elefant (jag har fortfarande inte lyckats komma över hur galet bra det var). Och idag riddarfest. Emellan detta så har jag fått mycket skratt och skönt häng i skolan. Egentligen har jag inget att klaga på.

Nu ska jag se om inte jag vågar trotsa ipred för att få se på lite american idol. Annars blir det nog till att dra igång lite 24. Jack Bauer är för illa bra, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0