Taylor Swift - Do it!

Jag sitter och typ grinar för mig själv. Jag borde plugga, eftersom att idag drar study week igång, men jag fastnade på youtube. Och som ni vet så har jag ju en liten (stor) kärlek för country. Speciellt den unga, vackra och talangfulla fröken Taylor Swift. Så nu säger jag som så att ni borde alla göra mig en tjänst. Nej. Ni borde göra er själva en tjänst och youtuba Taylor Swift ACM Award / Taylor Swift CMA Award.

Hon har nämligen gjort tre fullkomligt fantastiska framträdanden där de senaste åren. Should've Said No, Love Story och You're Not Sorry. Observera att jag länkade till alla fina framträdanden med. Ni behöver inte ens leta upp dom själva. Det finns liksom inte en enda anledning för er att inte titta, lyssna, njuta. Så do it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0