Påsklov

Ja, om ni inte har förstått det än, så har jag alltså sysselsatt mig med att läsa New Moon, andra boken i Twilight-serien, de senaste dagarna. Fredag till söndag har jag nästan konstant suttit med näsan i boken, och igår blev jag alltså äntligen klar. Stört bra. Det enda negativa är att jag måste hålla mig till efter studenten innan jag läser vidare på trean, jag har inte råd att förlora så mycket pluggtid. Tragiskt liv, ja. Hursomhelst är här en snabb uppdatering om lovet.

Fredag: Ungdomsgudstjänst i och kalas för William i Floda.
Lördag: Fika med Linda på Puls, Elefantkonsert på kvällen.
Söndag: Riddarfest för Rasmus som fyllde 21.
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Åka till Herrljunga, grilla hos Artmans och sova hos Jonathan.
Torsdag: Jonathan, köpa New Moon på hemvägen, kolla klart 24 season 2.
Fredag: Läsa New Moon på en solig altan hela dagen.
Lördag: Läsa New Moon på en solig altan hela dagen, påskfirande i Loo på kvällen, sova hos Mathilda.
Söndag: Läsa ut New Moon med Mathilda på en solig altan.
Måndag: Diverse - städa, öva in balskor, justera studentklänning, plugga.

Slutsatsen är alltså att om man bortser från måndag, tisdag och dagens skolångest så har det vart en alldeles förträfflig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0