I was trying to fly but I couldn't find wings

Idag när jag kom hem så ser jag att jag har fått en avi från posten som säger att jag nu kan hämta ut ett paket från ABC-gruppen. Studentmössan har alltså kommit. Äntligen! Den var lite lite stor, men jag tänker mig att med extrahår, lockar och mycket spray så ska det nog bli perfekt. Jag ska nog börja köpa alla mina grejer över internet, för fy sjutton vad kul det är att få hämta upp paket! Den söta killen var för övrigt på Shell, där mössan hämtades upp, även idag. Fast det var inte så socialt idag, då det var någon annan kvinna som hjälpte mig. Jag får nog se till att bli stammis där!


PS. Har jag sagt att jag fick åka MC med Albin i Lördags? Jag kände mig stentuff. I rosa paljettballerinas. Att klä sig efter tillfälle är inte riktigt min grej, helt enkelt. Men fy vad härligt det var att dra fram i 120 i solen. Dock var jag inte så cool i rondellerna då vi praktiskt taget låg ner. Blundade och kramade krampaktigt om honom för att inte trilla av. Och så efter en stund säger han att "beredd på ännu en rodell?". Gulp svarar jag. Och så drar han ett och ett halvt varv. Vi låg typ och skrapade på vägen. Serri, det var asläskigt. Men asgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0