Underbara Fredag

Åh vilken fin dag det har varit.
Världens härligaste väder, världens härligaste klasskamrater. Har spenderat större delen av skoldagen utomhus by the wall med massa solglasögon, allsång, foton, skoj och skratt. Hur mysigt som helst har det varit! Vi fick till och med (hör och häpna!) ha våran ekonomilektion utomhus, hur härligt är inte det? Tycker så himla mycket om mina klasskamrater att det gör ont, och jag börjar redan bli nostalgisk över att det snart är slut. Hur ska jag klara mig utan att se alla fina människor varje dag?

Efter skolan slutat gick jag, Emma, Amanda, Jenny och Adelia på stan, köpte glass och kollade på klänningar och skor till balen respektive studenten. Himla mysigt. Hittade världens, och då menar jag världens, snyggaste skor på topshop som jag ville ha på studentdagen. Knallneonrosa. 14 cm klack, med tillhörande 4 cm platå. Dom var så ofantligt vackra. Men jag köpte dom inte. Jag tvingade mig själv att tänka rationellt och kom fram till att man kommer nog vara lite lätt lullig = balanssinnet är inte vad det borde vara = inte vettigt att utmana ödet med ett par extra 14cm. 

Så här såg dom i alla fall ut skorna. Dessa, fast i rosa.
Mums.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Snygge skor! :D och jag kommer sakne dig sen :( :D

2009-04-18 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0