Torsdagsfika

Det blev visst inget vi hörs senare.
Vårat internet bestämde sig nämligen för att inte funka.
Och funkar fortfarande inte.
Nu sitter jag istället och snyltar på någon grannes trådlösa, riktigt soft.

Idag har varit en dag full av fika och sol. Frukost på svenskalektionen med hembakade scones, philadelphiaost, vindruvor, juice, kakor, te och massa annat gott. Perfekt start. Sedan gjorde vi sista minuten layouts till våran yearbook, var ute och tog kort i det fina vädret och hade det allmänt gott. Senare på biologilektionen hade vi superfika eftersom det var våran sista lektion. Typ tio olika sorters kakor hade vi, och efteråt var jag proppmätt.

Spenderade eftermiddagen med Amanda på stadsbiblioteket. Vi pluggade lite trig, och pratade skit. Det där är en tjej jag tycker mycket om ska ni veta!

Nu ska jag sova. Imorgon blir det ännu mer fika, tryouts för hvitfeldtskaloppet, och Soulit.
Framförallt är det ju min sista schemalagda skoldag någonsin på gymnasiet. Galet.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0