Tisdagskärlek

Idag på håltimman drog Adelia, Märtha, Amanda och jag ett varv på stan.
Vi hittade en kopia av Aaron från GG inne i Acnes butik, förälskade oss i färgglada mockajackor, provade vackra klänningar, köpte skor till balen, testade knasiga huvudprydnader och tog silly pictures. Vi planerade champagnefrukost och studentskivor med themes, alltid themes.

På ett sätt är det väldigt ledsamt att vi snart slutar. Jag kommer sakna alla fina tjejer och killar. Man (jag) märker verkligen hur vi uppskattar varandra på ett helt annat sätt nu mot slutet. Tror de flesta försöker ta vara på den korta tid vi har kvar ihop. Jag vet att jag gör det i alla fall.

Ett stort hjärta till IB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0