Hvitfeldtskaloppet

Som av ett litet mirakel så mådde jag fina fisken imorse.
Så jag bestämde mig för att fuck it, jag ska på Hvitfeldtskadagen!
Jag kände ju att man helt enkelt inte kunde missa the race.
Och det var (ursäkta kommande ordval) jävla bra!!
Det var helt sinnessjukt.

Nick, Julia, Caroline och Mike sprang i samma ordning.
Det var 15 tredjeklasser.
Nick springer först in som en stabil femma eller sexa och Julia löser av.
Julia är så fantastiskt jävla bra att hon går upp till en andraplats.
Så jävla awesome och vi skrek som jag vet inte vad.
Sen kommer Caroline och tappar lite igen.
Vi hamnar typ femma och tänker att nä nu är det ju kört.
Men så kommer Mike och räddar upp allt.

IB3 slutar på en tredjeplats.
Vi springer ut som nummer tre på studenten!
Så jävla awesome!




Kommentarer
Postat av: sandra som verkligen inte pluggar

SÅ FREAKING GRYMT ATT JAG VET INTE VAD!!!!!!!!



älska IB just nu... och den sloganen ska vi SÅ ha på flaket!!!! :D skit grym verkligen



(fast eftersom störd estet inte behöver springa är de automatiskt först!! inte okej! men fjärden ut är fucking awesome också!!!)

2009-04-29 @ 18:49:27
URL: http://brogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0