Chokladdags

Haha, jag måste bara köra en liten parantes...
Jag blir så himla glad av trevliga butiksbiträden! Jag traskade precis iväg till Shell för att köpa mig lite choklad. Jag roffar åt mig en liten marabou frukt & mandel och går fram till kassan. Där står en ung och väldigt söt kille.

"Jaså, det är chokladdags?" säger han glatt och trevligt
"Haha, javisst är det chokladdags" svarar jag lika glatt tillbaka.
"Men du vet, den lilla chokladen kostar 19, och en stor (pekar på en trave 200 g precis vid kassan) kostar 20."
"Jaså, jaha, nä men då ska väl jag ha en stor då! Fast där finns det ju ingen frukt och mandel!" tillägger jag lite skämtsamt anklagande då jag inte hittar någon sådan.
Då springer killen runt kassan och börjar leta bland alla kartonger.
"Haha, nä jag skojar bara, det går lika bra utan nötter!" säger jag.
"Nej men jag vet att dom ska finnas här någonstans!" säger han och rotar frenetiskt vidare. "AHA!" utbrister han nöjt då han upptäcker att dom ligger underst. "Jag visste det!" och så ger han mig min choklad.
Jag ger honom pengarna och tackar. Och så tackar han tillbaka.
"Ha en trevlig kväll!" säger han innan jag går.

Visst blir man väl glad av sådant?!
Nu ska jag bli ännu lite gladare. För anledningen till att jag sprang och köpte choklad var för att jag ska titta på senaste avsnittet av Top Model. Min älskling är med. Han ska vara challenge leader och guest judge. Min lilla älskling. Vet ni vem jag talar om? Clay Aiken såklart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blev lyckligare än lyckligast när jag såg att Clay skulle vara med :)

2009-04-13 @ 19:56:48
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: annapanna

vet vilken kille du snackar om, han är grym. älskar honom. Han jobbar även i fiskebilen, när den står på torget. Lika käck där, och då ska du bara veta hur käck hans pappa är! skön killad det dära. sånt blir man som sagt bara glad av:)

2009-04-13 @ 23:02:47
Postat av: Sofie

Nästan så jag blev kär i honom, alltså han på Shell, inte Clay.

Finland är fett..slaskigt! Men dock så trevligt så!

2009-04-14 @ 11:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0