"Vi är som din dagbok, Janina!"

Citat, Daniel.

Innan jag springer iväg till tonår om en sisådär fem minuter, så tänkte jag bara passa på att berätta om vilka vidriga människor jag har runt omkring mig. Linda, Anna och Sofia ska till Storan ikväll och se på Soran Ismail och Björn Gustavsson. Janina är avundsjuk. Vilka traskade in på mammas jobb i morse, och pratade litegranna med henne, om inte samma Soran och Björn. Janina är avundsjuk. Läste precis på Marias blogg att även hon ska iväg och se S & B ikväll. Ni gissade rätt - Janina är avundsjuk. Usch. Vika as jag umgås med. Egentligen väldigt fina, snälla, underbara och fantastiska människor. Men just ikväll, då är ni faktiskt hemska skitungar allihopa!

Soran liksom. Min söta, rara Soran!
Jag vill med.

Kommentarer
Postat av: Oliiivia

oooh, jag vill med också! älska Soran <3

2008-09-25 @ 19:41:26
Postat av: Linda

Janina ville inte med...

2008-09-28 @ 22:13:40
URL: http://http:/arracsboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0