For you I will

Ytterliggare ett par dagar har förflutit, och trots att dom inte varit lika hysteriska som måndagen, så har det ändå hänt mycket roligt. Bland annat provade vi ju som sagt våra studentmössor i tisdags. När jag först fick höra det tänkte jag bara "redan?", och jag tyckte att det kändes så onödigt, eftersom att det är en halv evighet kvar. Igår, när vi fick prova, känna och välja mössor, så slog det mig att så är ju inte fallet. Det är inte långt kvar nu. Snart tar jag studenten! Det var en konstig känsla, och efter utprovningen så blev jag, och nog många med mig, på ett extremt student/baligt humör. Allt jag kunde tänka på var hur jag och min balklänning ska se ut (färger? form? smink? hår?), hur vi ska göra med flaket, blir det traditionsenlig champagnefrukost, studentdagen generellt sätt, och mottagningen. Det är konstigt hur något kan kännas så avlägset i ena stunden, och sedan helt plötsligt är de så nära att man nästan kan ta på det. Hur som helst har jag insett att detta är något som jag verkligen ser fram emot.



(For you I will)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0