11:09

Idag vaknade jag upp nöjd och glad. Jag är nämligen ledig från skolan kan man säga. Dock blir det inget slappande för det, här följer en lista på saker som jag tänkte få gjort idag, utan inbördes ordning:
- Skriva klart min lab report i biologin
- Förbereda interactive oral i engelskan
- Se på nya Gossip Girl avsnittet (väldigt mycket kul)
- Packa inför morgondagens field trip till Stenungsön
- Städa rummet och byta sängkläder
- Plugga ekonomi som jag inte förstår mycket av nowadays
- Läsa lite No logo och eventuellt börja kolla på The Merchants of Cool, även det till engelskan.
- Komma igång med min world lit. i svenskan
- Lösa några sidor matte
- Ut och promenera med Musselstranden i öronen om vädret tillåter.

Okej, nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: LindaBinda

Lycka till! :D

2008-09-09 @ 11:27:11
URL: http://arracsboll.blogg.se/
Postat av: Soffipropp

Tja, du verkar vara en tidsoptimist iaf :p lycka till ;)

2008-09-09 @ 15:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0