Galen dag, I guess you had to be there

Det har hänt så sjukt mycket kul idag att jag inte vet vart jag ska börja! Jo, det vet jag visst det. Jag ska börja med att säga att jag hade interactive oral idag, och Dickson gav mig 9-10, 9-10, 7-8! Jag är helglad över det! Enda anledningen till att jag inte fick full på sista var att jag var nervös och stammade lite emellanåt, haha, men det visste jag redan då jag inte gör mig speciellt bra inför folk. Sjukt kul i alla fall!

"We're trying out the studentmössorna tomorrow!"

En annan rolig sak var på psykologilektionen, då Ulf (lärare) helt plötsligt kommer fram till mig;
U: Can you show me your hand?
J: Ehm, sure..? (håller osäkert upp vänster hand)
U: No, the other one!
J: Okaay...
(håller upp höger)
(stirrar på min hand i flera sekunder)
U: Det var som fan... (går sedan iväg utan vidare förklaring)

Sist men inte minst så har vi ju Francois på vår ekonomilektion,
"Tobias are you in love?!" och "I can see why you'd prefer Tobias to Ronald Reagan"
Jag är allvarlig när jag säger att jag inte har skrattat så mycket på länge, helt sinnes var det. Jag skrattade och frustrade till luften försvann, och ögonen tårades.

(Även Amanda får vara med på ett litet hörn tycker jag. Amanda med sina misslyckade high fives, ghetto-hälsningar, och hennes entré sjungandes boten Anna. Klockrent.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0