Blandade tankar

- Stenungsön var otroligt roligt, mycket bättre än vad jag vågat hoppas på att det skulle bli!
- Sjukt oproduktiv helg, bortsett från fredagen då jag var på fest hos Sandra på kvällen,
  och sedan glodde film hos Samuel med godingarna på natten.
- På torsdag ska jag slipa tänder och få bettskena, nu ska dom minsann bli fina!
- Saknar väldigt många människor, och känner att jag blivit oerhört dålig på att höra av mig. 
  Jag skyller på brist på tid och ork, Förlåt!
- På tisdag ska vi prova studentmössor, vilket känns sjukt kul, sjukt läskigt och sjukt konstigt.
- Jag har fått dille på redheads och funderar på att själv bli en igen.
- Trots att jag i tisdags städade mitt rum så att det glänste som aldrig förr, det gav till och
  med Maria en smärre hjärtattack när hon fick se hur rent det var, så är det redan ett
  bombnedslag igen. Kan någon tala om för mig hur jag lyckas egentligen?
- Jag vill ha nya skor.
- Helgerna passerar förbi alldeles för fort om ni frågar mig.

Nu ska jag förbereda mig för min interactive oral imorgon, och sedan sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi ska också prova studentmössor denna vecka, håller med om att det känns konstigt. Men ack så kul. :)

2008-09-15 @ 15:15:20
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: malinm

studenten var underbart =) NJUT

2008-09-15 @ 15:22:13
URL: http://malinm.se
Postat av: Olivia :D

Redheads rule! :D

2008-09-15 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0