Vital. Essential.

Blodprovet i går gick bra. Var dock nervös hela dagen, och bättre blev det inte av det faktum att Emil gick omkring och berättade massa skräckhistorier om nålar som fastnar i armen, felstick, och blod som sprutar. Men jag klarade det. Lyckades dra med mig Tobias som moraliskt stöd, och när han ändå var där så tyckte vi att det var lika bra att även han registrerade sig, så nu är IB hela två blodgivare rikare! Förhoppningsvis. Först måste dom ju testa blodet så att det är okej. Passade även på att fylla i ett donationskort när jag ändå var igång, så nu går mina organ till bättre behövande, alternativt forskning, när jag försvinner. Det känns bra.

För övrigt ska det bli riktigt skönt med helg. En skoldag kvar att genomlida, sedan flyr jag till mormor och myser. Ska bli superhärligt, och framförallt väldigt välbehövligt då jag känner att jag gått på högvarv sista tiden, med allt möjligt snurrandes omkring i hjärnan. Appropå mysigt och välbehövligt - vad gör ni på höstlovet, Maria och Lisa? Vi måste höras och bestämma något, jag behöver och saknar er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åå, det var tider det, när man hade ett höstlov att se fram emot... :P

2008-10-18 @ 13:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0