Lördag

Igår var en bra bra bra dag. Började med att gå upp tidigt, i alla fall för att vara mig, och begav mig sedan iväg på loppis tillsammans med Linda för att hälsa på grabbarna grus som agerade saluherrar dagen till ära. Fast egentligen gick jag inte dit för dom, utan för gratisbullen som Samuel lovat mig kvällen innan. Det var hursomhelst trevligt, och jag kom hem med två väskor och ett glasögonfodral till glasögon jag inte ens har. Men det var ju så fint. Sedan gick jag hem, brände lite Gossip Girl till Charlotta, och glodde Top Model. Rätt go start på dagen tyckte jag, men bättre skulle det minsann bli.

Lördagskvällen var egentligen planerad att spenderas hemma hos Albin, men Oscar & Co. tyckte att vi istället skulle åka till VIP i Vårgårda. Sagt och gjort. Vi hakade på. Det första jag ser när jag kliver ur bilen är bästa Lisa som anlänt i precis samma sekund, och jag blir helt varm i hjärtat. Även Jonathan och Marcus var där, och jag blev hur glad som helst av att få se lite Herrljungafolk igen, i och med att jag inte sett dom på galet länge. Även om det var ganska kort. När vi sedan kom in så träffade jag ytterligare massa människor som jag inte sett på jättelänge. Skoj skoj skoj. Burra och Mago var där med, vilket vi fann väldigt lustigt, då vi alltid lyckas enda up på samma ställen.

Hur som helst åkte vi efter en trevlig VIP-vistelse hem till Daniel en sväng, vilket var skoj trots att jag hade lite slängar av trötthet och aggro. Massage och kakor blev det. Fint. Sedan cyklade jag och Albin hem till honom, i världens regnstorm bör tilläggas, där vi somnade efter ett par avsnitt Family Guy. Oerhört trevlig dag med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Gött att ni kom!!:D:D:D

2008-10-05 @ 20:36:09
Postat av: Janina

vet du? det tycker jag med! :D

2008-10-05 @ 23:08:52
URL: http://likekindergarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0