Update

Fredag:
Åka hem till mormor och sova där<3
Tog bussen till Lerum där mormor och Mathilda hämtade upp mig. När vi kom hem stod det tacos uppdukat på bordet tillsammans med tända ljus och jag fick en så mysig mormorkänsla. Kvällen fortsatte med Monopol tillsammans med morfar och Mathilda, och senare Idol. Sedan sov jag och mormor i deras lilla utehus. Fint.
Lördag:
Ännu mer Monopol med Sofie och Gustav. Lite lätt matteplugg. Monopol igen, man kan väl säga att vi totalfastnade. På kvällen åkte Sofie och jag till Alingsås där det vankades SPEKTRA konsert. Fatta vilka skönsjungande vänner jag har, så otroligt bra är dom! Efteråt blev det fika och en tur till McDonalds där jag träffade bästa Simon. Inte sett killen på ett år (!) så det var skoj. Hämta Mathilda, lämna av mig hos Fredrik där resten av kvällen spenderades. Mysigt :)
Söndag:
Minns inte mycket av söndagen, men jag antar att den gick i pluggets tecken. Underbart, as always.
Måndag:
Fick min interactive oral i engelskan avklarad denna dag. Otroligt skönt att vara färdig med den. Var inte jättenöjd med min presentation, men jag fick en sexa och fint beröm om mina ads, så jag antar att det känns helt okej ändå. Sjukt skumt att hela 15% av mitt betyg i engelskan sattes där och då. 15%. Det är ju hur mycket som helst!
Tisdag:
Dagen jag borde ha spenderat tillsammans med alla fina psykologpapper och pluggat inför morgondagens prov. Gjorde jag det? Självklart inte. Istället bar det av till Alingsås för ännu en konsert, nämligen en av Alströmmers estettvåor. Det var hur bra som helst, och jag ångrar inte ett dugg att jag åkte. Det gäller ju trots allt att prioritera, och jag kan säga att Arvid i knallgrön paljettdiscodräkt står rätt högt upp på listan av bästa saker jag någonsin sett. Måste nog säga att djembedansen, Arvid och den avslutande låten var absolut bäst. Fick även syn på Simon igen, vilket gjorde mig glad. När jag skulle gå fram och säga hej försvann han dock spårlöst. Skumt. Dumt.
Onsdag:
Idag med andra ord. Har nog aldrig  varit så trött som jag var idag. Helt sinnes. Psykologiprovet gick inte jättebra tror jag, men skrev ändå närmare åtta sidor, så vi kan ju hoppas att något av det var av värde. Provet följdes av en totalt oproduktiv mattelektion av precis alla. Jag tror inte att en enda av oss faktiskt arbetade, och jag tyckte lite synd om Jessica och hennes upprepade försök att dämpa vårt skratt och prat. Kul hur som helst. Om ett litet tag bär det av in till stan igen för att möta upp några klasskamrater och tillsammans går vi på bio. Mysigt ska det bli :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

du nämner inte John (han hette så va?) en enda gång! :P

2008-10-22 @ 19:14:23
URL: http://chokladgroda.blogg.se/
Postat av: LindaBinda

Ååhh, va mysigt du verkar ha med din mormor! :)

2008-10-22 @ 22:30:23
URL: http://arracsboll.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tänk, om ett år sitter du där och tänker tillbaka på din ib-tid..det kommer gå fort, jag lovar! :)



Du är bäst plutten!

2008-10-22 @ 23:16:10
Postat av: Julia

Janina, jag vet att du ljuger. Du borde ha nämnt första nummret och John, eller? Ljugpotta.



Btw, tjejkvällen, näääär? puss

2008-10-23 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0