Love

<3
Åh. Har precis avslutat ett fint samtal med min älskade Sofie. Har varken träffat eller pratat med henne på mer än en månad, så det kändes sjukt bra att få höra hennes röst igen. Hennes skratt. Om inte annat så var det ett väldigt välbehövligt samtal, då jag kan prata om absolut allt med henne, och eftersom vi är så lika, så förstår vi varandra perfekt. Det är skönt.
Har de senaste dagarna svävat omkring i ett mörker fyllt av stress, ångest och panik, och på bara ett par minuter lyckas Sofie med det som ingen annan kan. Hon lyfter upp mig, sprider sitt ljus och mörkret runt omkring mig skingras. Hon ger mig kraft att orka med livet när allt annat känns meningslöst och tungt. Ord kan inte beskriva vad hon betyder för mig.
Janina och Sofie. Sofie och Janina. Det är vi två helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Oliiivia

Folk som heter Sofi är verkligen bra :D Dom som heter Janina med förstås.. ^^ :)

2008-10-14 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0