Oh baby baby it's a wild world

Tre goa kvällar har jag haft nu. Mitt i veckan dessutom. Det har rubbat min dygnsrytm litegrann, men det får det vara värt! Igår var det som sagt bio med klasskamrater. High School Musical 3 var det något pinsamma filmvalet, men vi skäms icke! Hade riktigt kul ihop och filmen var verkligen över förväntan, nästan så att jag måste säga att den var riktigt bra. Efteråt tog jag mig till centralen där jag fick vänta en dryg halvtimme på en buss, vilket resulterade i att jag var hemma klockan ett. Segt. Torsdagskvällen har spenderats med tonårsgänget som vanligt, och ikväll stod det bowling på schemat. Anna, Linda, Samuel, Martina och Janina är en galet bra kombination måste jag säga. Kul kväll hursomhelst, men nu måste jag sova. Imorgon väntar ännu en lång dag med tandläkare och skola följt av cafékväll :)

Avslutar med Wild World ála Skins bara för att det är så bra! :) Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Olivia

HSM <3

2008-10-24 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0