It's a love story, baby just say yes

Första skoldagen efter lovet visade sig faktiskt bli helt okej. Nej, mer än okej. Det var nämligen som såhär att vår ekonomilärare, Francois, lyckats dra med sig någon typ av magsjuka hem från Hong Kong och därför hade vi ingen lektion idag. Detta var ju helt underbart tyckte vi, dels för att ekonomin är sista lektionen, dvs vi slutade två istället för fyra, men framförallt för att vi egentligen skulle haft både prov och inlämning av IA idag. Jag hade inte gjort något av det. Det är ju dumt att glädjas över andras olycka, men har man gött med flyt alltså!

Som grädde på moset har jag lyssnat mycket på Taylor Swift idag, och bara för att hon är så bra så ska ni få en liten video av mig. Love Story, ny singel från kommande albumet Fearless. Egentligen är det nog en rätt töntig låt, men av någon anledning så kan jag inte sluta lyssna på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0