Om sju veckor är det jullov.

Är det kanske nu man ska göra en såndär utvärdering om hur lovet har vart?
Nåväl, vi kör väl en i punktform då.

- Träffa nya människor är alltid en hit, speciellt när dom är så sköna!
- Höstmysa med spel i trädgården, trots att det är fruktansvärt kallt.
- Våga släppa lite på hämningar som jag inte visste att jag hade.
- Sakna någon så mycket att den återkommer i ens drömmar.
- Härlig filmkväll med massa goa vänner och kassa filmer.
- Festen hos Fredrik var ju litegranna av en hit faktiskt.
- Nya favoritartisten Taylor Swift har gått på repeat.
- Twilightläsning med tillhörande besatthet.
- Lite för lite pluggande i osann IB-anda.
- Anti-halloweenfest = också en hit!

Ja, det var väl det. Nu ska jag skriva en sisådär 300 ord till på min Swedish World Lit. Måste bara avsluta med fina ord från fina Albin som gör mig varm i hjärtat:
"Förövrigt så sitter det en liten ensam pojke i Alingsås
och saknar en fräknig liten tjej i Gråbo"
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0