Sjukt Värd Lördag

Måste berätta om vår sjukt klockrena lördagskväll.
Johan och hans band The Blokes skulle delta i Partillerocken, och jag, Sandra, Lisa och Julia kände att självklart ska vi dit och stötta honom. Tyvärr gick dom inte vidare, men det visade sig bli en totalgrym kväll ändå, fylld av massa bra musik, vandalisering, hardcore headbanging, groupie-posing, epilepsidans, skratt gånger tusen, upptäckande av fantastiska bandet långfinger, misslyckade hoppbilder, dissar från Herr Gunnarsson, Twilightbesatthet med tillhörande foto, och framförallt starten på vad som ser ut att bli ett hårt och långvarigt krig mellan mig och Sandra. Jag fick trummpinnen: 1-0 till mig. Detta var det absolut bästa på mycket länge, och den 29 November kör vi en favorit i repris då vi återvänder för att digga till, och heja på Långfinger. Det blir grymt!
Mötte Maria på Partillestation och fick således sällskap hela vägen hem, och någon att spendera resterande tiden av kvällen/natten med. Vi youtubade Soran i Parlamentet, myste i soffan och kollade på Stephen King. Älskart.

Till er som gjorde kvällen så fantastiskt värd - love you guys!

Kommentarer
Postat av: sandra

sandra fick personlig kommentar från personen i fråga ;) haha 1-1!!

2008-11-18 @ 10:59:59
URL: http://brogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0