Aldrig mer Extended Essay!

Idag, mina vänner, är en glädjens dag. Det är inte bara tre dagar kvar tills jag ska på Twilight premiären med ett gött (förhoppningsvis. troligtvis.) gäng IB tvåor, utan faktum är även att denna dagen kommer gå till historien som dagen då jag äntligen slapp Extended Essay för alltid. Aldrig mera ska jag behöva tänka på, oroa mig, eller må dåligt över detta galet otrevliga påhitt, och jag är så galet lättad och glad. Att jag sedan skaffat mig extrema stressymptom bestående av huvudvärk, illamående, konstant magont och känsla av att jag i vilken stund som helst kommer kräkas är något jag lärt mig leva med, och som även hör till IB har jag hört. Att man sedan på det sover i genomsnitt typ fem timmar per natt (inatt var det bara tre) känns väl kanske inte som nåt ideal direkt. MEN idag är som sagt en glädjens dag och inte ens detta kan få mig att deppa ihop! Sex månader till ska jag väl ändå fixa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0