Underbara måndag.

Simultaneous skolkning idag då, haha!
Olivia, Janina, Emil, Tobias och Sandra kände visst allihopa att dom inte var så pepp på skolan en måndag som denna, så istället har dom spenderat dagen hemma. Nu kan jag ju inte tala för alla andra, men jag har faktiskt utnyttjat dagen på bästa möjliga sätt för att sudda bort skuldkänslorna. Biologiplugg för hela slanten har det varit idag, från det att jag gick upp tills nu, då jag bestämde mig för att ta en liten, liten paus.

Har fixat summaries för kapitel 2, 4, 6 och option A, så nu är det bara lite kvar. Känns gött. Läst massa i böcker, och renskrivit notes vilket för övrigt är ett evighetsarbete. Hela köksbordet har, bokstavligt talat, svämmat över med mina böcker, anteckningsblock och stenciler. Precis detta är varför jag älskar IB, jovisst...

Nä, back to work! Lite psykologi och ekonomi ska jag försöka klämma in med.
Puss!

Kommentarer
Postat av: tob

jag pluggade ingenting. har inte gjort det idag heller. när är det läge att börja panika?

2008-05-22 @ 15:43:11
URL: http://toobz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0