"Jag har sex varannan dag!"

Långhelgen är över, och jag är helt slut. Det har varit fem fantastiska dagar dock, har gjort så himla mycket kul! Valborg spenderades i med mina fina herrljungavänner. Var hemma hos Fröken Dawidson och grillade, promenerade, och hade det allmänt mysigt. Många skratt, sköna komentarer och roliga händelser. Fredag och lördag kväll var jag i Alingsås - TU och grillkväll hemma hos Gustav vilket var superkul och trevligt! Inatt sov jag hos mormor, och största delen av idag har spenderats utomhus med pluggande och lek i solen, tillsammans med Mathilda, mormor, morfar, och lite Sofie & Gustav. Superhärligt! Otroligt kort och icke-detaljrik summering av de senaste dagarna, men jag orkar inte med något mer just nu.

Jag har kommit på att jag har galet många fina människor i min närhet som gör mig lycklig, och jag är sjukt tacksam för att jag har dem allihopa.
Med det sagt så går jag nu och lägger mig! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0