Here comes the sun, do do do do

I morse började jag dagen med att förutspå att detta skulle bli en väldigt bra dag. Såhär på kvällen, med facit i hand, så får jag nog säga att jag hade rätt. Ett par saker har varit mindre bra, men på det stora hela så har det varit en väldigt fin torsdag. Först och främst insåg jag att jag typ hade sovmorgon, så jag kunde hålla ett lugnt tempo på morgonen vilket jag tyckte var oerhört skönt, det har varit alltför många stressiga morgnar det senaste.

Första lektionen blev Svenska, men eftersom vår lärare hade något möte efter en dryg halvtimme, så spenderades nästan hela den lektionen ute i solen. Fruktansvärt skönt. Dessutom fick vi sällskap av goaste IB-ettan, Olivia, vilket var galet trevligt. Hon joinade även oss på lunchen, som för övrigt var i en klass för sig, har inte skrattat så mycket på länge. Det behövdes nog lite :) Efter detta så var det dags för ekonomilektion som var en av dagens icke-höjdpunkter så att säga. Men det var bara att genomlida, hade Clay i öronen så det funkade. Detta följdes av drygt två timmars håltimma som spenderades med Emma. Första halvan ägnade vi oss åt studier, sedan gick vi till babma och hade världens bästa snack över müsli, haha. Det kändes i varje fall bra, och jag gillar den tjejen mer och mer måste jag säga. Biologilektion där i princip bara plastade in våra nya, fina böcker, och tog lite notes, sedan fick vi springa ut i solen igen, äntligen.

Det bar iväg på presentjakt med sjukt onda fötter, och sedan bussresa hem med Sandra vilket också var galet trevligt. Dagen avslutades med ett besök på tonår där vi åkte iväg till Ljungslätt. Nostalgi på det stället säger jag bara! Hursomhelst var även det jätteroligt och mysigt. Nu tappade jag helt plötsligt lusten att skriva, så jag avslutar helt enkelt. Psykologiprov imorgon, galet dåligt kommer det gå :)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0