"Får man ha får på planet?"

Idag har varit precis vad jag behövde, superunderbar!
Började med en otroligt ineffektiv engelskalektion. Jag och Tobias (eh, mest han) satt och tog sjukligt heta bilder med min mobilkamera, haha, galet kul var det i alla fall. Vid lektionens slut går jag fram och pratar med Dickson, och lägger fram min (Olvias egentligen, hon är bäst) idé för min Extended Essay. Han var helpå, och verkade tycka att det var en jättebra idé, och detta gjorde mig så himla glad! Är så otroligt nöjd och lycklig över att jag får skriva om något som verkligen intresserar mig, och som jag tycker är så kul. Så detta var helt klart en av dagens höjdpunkter!

Andra höjdpunkten på dagen var det faktum att jag åkte till Trappanér på kvällen. Superkul och händelserikt!! En man som talade rumänska med mig när jag (försökte) hjälpa honom att hitta kläder, två män som ville gifta sig med mig, storbråk, massa snack med Timmy som är en supertrevlig volontärkille, mannen som berättade hur han kan få växter att växa fortare, och sår att läka, genom tankekraft, häng med nya bekantskaps-volontärer osv! Det är verkligen så himla roligt att vara där, och jag går alltid därifrån helt glad och varm i kroppen, och med ett leende som jag inte kan sudda ut. Jag älskar det!

Nu är jag iaf supertrött, tänkte bara skriva detta och tala om att jag inte alls är något deppo-vrak som de senaste inläggen har indikerat. Eller, jag var ju lite sån då, men nu är allt återställt till det rätta igen, skönt!
Vart fall, sängen kallar!

Puss på er alla söta!

Kommentarer
Postat av: tob

Vi väntar ju fortfarande på att posebilderna ska hamna på bilddagboken!

2008-05-14 @ 18:52:34
URL: http://toobz.blogg.se
Postat av: Linda

Det hoppas jag att du gör! ;D Mwhihi!
Du kommer till tonår idag va!? Sista gången jöh! Förresten ska jag prova balklänning idag! Mjao

2008-05-15 @ 12:58:00
URL: http://arracsboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0