Around my heart is where I draw the line

Många små och stora saker som förgyllt min dag idag. Det självklara är ju självklart det faktum att Clay Aikens nya album släpptes idag (hur bra som helst!), och att ett nytt avsnitt av Gossip Girl väntade när jag kom hem. Galet bra båda två. Louise på radion, sovmorgon, trevliga människor och konversationer, sol, Louises nya ragg (haha :D) och nya bekantskaper är andra saker som gjort dagen till en väldigt bra en. Längtar mer än någonsin till sommaren och allt vad det innebär, då framförallt till Hönö. Jag tror det kommer bli kanonkul.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag återgå till End of Year-pluggandet som fick ta sig en paus idag, fixa klart min CAS-diary och framförallt ordna med Extended Essay. Hjälp, IB tycks inte om för tillfället.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0