You might be the only one who sees me, the only one to save me.

Bästa vännen Sofie och jag har kommit på att vi vill åka upp till Stockholm i April och se Kelly Clarkson när hon kommer hit. Så just nu sitter vi och kollar tågbiljetter och boendepriser osv. Det känns så himla kul. Även om jag inte tycker att det senaste albumet är lika bra som de tidigare så är det lite en principsak för mig att åka som den AI nörd jag är. För övrigt var jag på min första konsert någonsin med samma tjej. Westlife. Haha, det var tider det.

Kommentarer
Postat av: olivia

meen, jag vill okcås dit?! :(

2008-03-20 @ 08:49:09
Postat av: Janina

haha det är bara att haka på vettu ;D

2008-03-22 @ 00:50:00
URL: http://likekindergarten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0