You gave me the pleasure of your eyes

Ikväll kom Maria över för lite hjälp med sitt projektarbete. Det var kul, både att träffa henne, och att få lite insikt i vad hon sysslar med. Nu kände jag dock att klockan började bli lite mycket, så jag fick skicka iväg henne hem igen, och trots blotta tjugo meter hem till henne så var jag tvungen att stå i dörren för att se till att hon kom fram hel. Hon är för söt, haha. På lördag fyller hon nitton, och på fredag vankas det middag för henne på kvällen. Det ska bli kul, men något skumt då jag knappt känner några av hennes kompisar. Men det blir fint.

Nu ska jag sova och ladda upp för ännu en dag fylld av håltimmar. Imorgon blir det tre timmar och fyrtio minuters dötid, konstigaste veckan någonsin.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0