"Om Janina är dum mot mig, vad vill jag då?!" - Slå henne!

Idag har vart en riktigt go dag.
Åkte iväg och bowlade med sju sköna grabbar och tjejer och det vart riktigt nice! Som vanligt så blev jag bara sämre och sämre ju längre in i spelet vi kom, vilket är helt ologiskt men det är så det funkar för mig. Vi körde killarnas totala poäng mot tjejernas, på grund av det faktum att dom hade varit jättekaxiga och trott att dom skulle vara bäst i världen ungefär. Tyvärr visade det sig att dom faktiskt vann, men med fjuttiga 30 poäng, så jag tycker egentligen inte att det räknas. När vi var klara åkte jag hem och åt lite mat, för att sedan bege mig till Johan på kvällen dit fem av oss återvände för lite Aliasspelande och filmtittande. Alias var förövrigt sjukt kul, många felsägningar och dumförklaringar som vanligt. Såg senare på The Illusionist som också var riktigt bra. Jag gillade den skarpt.

Promenerade senare hem under en stjärnklar himmel och snön gnistrade i ljuset från gatlyktorna. Det var fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0