If you leave me now, you'll take away the biggest part of me

Whooa.
Detta här med skype, msn och telefonkonversationen till cirkus halv fem på natten/morgonen känns sådär bra, snacka om att jag har vänt på dygnet totalt. Mathilda kom in och väckte mig halv tolv och då var jag helt död, medan hon hade fått sitta uppe själv i nästan två timmar. Schyssta klubben liksom... Senare tittade Maria återigen förbi för lite hjälp med sitt projektarbete, och nu är åtminstone mitt jobb färdigt. Det blev ganska så bra, och Maria verkade jättenöjd så det är alltid kul.

Igår åkte jag till stan och mötte upp Sofie, vi gick lite ärenden, åt glass och sedan hem till henne där det blev ytterligare Stockholmsplanering och lite allmän catching up. Var så himla längesedan vi sågs, och vi pratade väl mest i munnen på varandra hela tiden :) Tycker så mycket om henne. På kvällen när jag åkt hem kom Maria över och vi bestämde oss för att vi ville se Michael Clayton, mest för att George Clooney är snygg. Det visade sig att ingen av oss egentligen gillade den, då vi båda låg sovande i min säng efter en fyrtio minuter. Vi bestämde oss istället för att se ett par avsnitt av Sex and the City, och det lyckades vi minsann hålla oss vakna till.

Ikväll åker har jag bjudit in mig själv till Alingsås, det blir nog trevligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: HAHA! Aaah så ball va det! Florida! :P

2008-03-27 @ 18:13:36
URL: http://arracsboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0