I had some of dreams, they were clouds in my coffee

Idag när jag kom till skolan, av misstag en timme för tidigt bör tilläggas, så fick jag höra att vår engelska lektion var inställd. Eftersom vår mattelektion också skulle vara inställd, och sista lektionen inte började förrän sex timmar senare, så kände jag att det inte var någon idé att stanna. Så jag åkte hem igen. Ganska segt att ha gått upp så tidigt och åkt in till stan i onödan, men samtidigt riktigt skönt att kunna vara hemma. Har kollat lite Greys och gjort cupcakes som jag tänkte bjuda familjen på ikväll. Ska se till att läsa lite Siddhartha med, det är nog enda läxan jag har, helt sjukt skönt! Och som om inte det vore nog så är det nu bara två skoldagar kvar, sedan är det äntligen lov, så otroligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0