Call me crazy for missing you like this, but I do.

Jag avskyr vad dom gjort på bilddagboken. Totalförstört sidan har dom gjort.

Med det sagt kan jag ju övergå till att berätta om den fina helgen jag haft. Strax efter klockan sex i fredags befann jag mig i Alingsås, ty 3G konferansen skulle äntligen starta. Jag hade världens största, fånigaste flin klistrat i ansiktet för att jag var så glad, och ju fler bekanta ansikten som dök upp, ju större blev smilet. Framförallt var det ju otroligt kul att träffa de fina Herrljungaflickorna igen, det var för längesedan sist. Klockan sju hade vi vårt första möte med Marcus Olsson som pratade, sjukt bra kille, diggar han skarpt! Senare på kvällen var det konsert med SPEKTRA som jag längtat efter att äntligen få höra, och även Christoffer Hiding var där och sjöng. Dagen avslutades med fika, och runt klockan två var jag i säng, då jag misstänkte att följande natt skulle bli sen..

Lördagen flöt på med grymt mycket kul, tjejfrukost, Willyspromenader med supersköna människor, kortspelande, kinderäggskrig och stadsvandringar. Klockan fyra satt jag och tjejerna bänkade på första rad då det var dags för sex, snisk och snusk seminarie med Marcus, och även det vart bra. På kvällen efter mötet var det konsert med Bob K som faktiskt var riktigt grymma! Kunde dock inte hålla mig helt fokuserad då jag visste vad som senare väntade, nämligen den inspelade melodifestivalen på storbild! När det drog igång satt jag bänkad längst fram och stämmningen vart grym i rummet där en 100 personer knödde. Jag bara njöt. Enda tills dom ropade upp att Charlotte vann, då traskade jag trotsigt och surt ut därifrån. Så illa. Resten av natten underhöll ett gäng av oss med att ha talkshow, dansa kycklingdansen, köra maffia och andra trevliga grejer. Som förutspått så var jag inte i säng förräns klockan fem, och att vara uppe klockan åtta dagen därpå var lagom populärt..

Konferansen avslutades morgonen därpå, då jag också gjorde det coolaste jag någonsin gjort! Jag klarade nästan kuben! En hel sida och två lager färdiga, och jag var stolt som en tupp! Feta credd går till Ida som talade mig igenom denna succéhistoria. Efter gudstjänsten sa jag hejdå till Herrjunga som hade ett tåg att passa, och sedan satt jag och fika med Alingsåsarna i 3-4 timmar, innan jag själv traskade iväg till mitt tåg. Solen sken och trots att jag var rejält trött så var jag glad, det var en fin helg minsann!

Och efter denna långa utläggning av min helg så går jag till sängs. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va mys det låter! :D Längtar ännu mer till Hönö nu!

2008-03-18 @ 18:34:42
URL: http://arracsboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0