Your love is better than ice cream

Midsommar.
Jag vet inte, jag tror inte att jag är så mycket för det egentligen. På senare år har det mest känts överskattat och krystat, mest för att det var alldeles för längesedan nu som jag hade en riktig midsommar med jordgubbar, blommor, dans runt stång, skratt och lek. Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det betyder inte att den blev dålig, bara att jag nog hade förväntat mig mer. Vi åkte alltså till Gullbrannagården utanför Halmstad, och visst var vi ett gött gäng som åkte och visst träffade jag Ellinor och Ida och det var galet roligt för det var så längesen, och visst var det bra möten och musik, men det var något som fattades. Det var regnigt och grått och jag tror att jag insåg att den barsliga synen på midsommar jag en gång haft nog är försvunnen föralltid. Lite halvtråkigt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: LindaBinda

Jobbigt. Jag tror jag saknar midsommar som den va när jag va liten också. Det blir liksom inte samma sak som förr bara. :/

2008-06-22 @ 11:41:24
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0