One pair of candylips and your bubblegum tongue

Idag var det återigen fotboll på storbild med massa goa människor. Jag hade massa käcka idéer och funderingar som jag delade med mig av till Fredrik under kvällen, men han verkade inte tycka det var fullt lika bra som jag, undra varför! Magtröjor, Sex and the City vs. Landslaget, Borgstena (e, jag vet, men det låter fulare!), hemlig agent/domar-skolor och USA-resor med diverse luringar var några av de saker som togs upp under kvällen. Trevligt värre må jag säga! Efter matchen tyckte jag och Linda att en film vore på sin plats, men det gjorde inte grabbarna då de skulle minsann jobba dagen därpå, så det sket sig. Istället ska vi försöka dra med dom på bad imorgon, det vore ju ändå rätt gott tycker jag.

På midsommar, dvs fredag, bär det av till Halmstad med ett gäng sköna människor, och förhoppningsvis blir det bra. Jag har ingen riktig koll på något runt omkring egentligen, mer än att jag ska dit, men diverse möten, konserter, fika, eventuella bad, midsommarstång, och framförallt människorna kommer nog göra det till en finfin dag i vilket fall!

Har också kommit på att jag är lite sällskapssjuk, jag vill ha människor runt omkring mig, hela tiden, annars blir jag uttråkad och rastlös. Trots detta har det varit lite för ensamt och lite för händelselöst det senaste. Illa. Men nu har jag i alla fall de kommande dagarna någorlunda planerade, så det känns skönt. Jag ska verkligen uttnyttja dessa lediga dagar till max, så att jag har nåt kul att se tillbaka på i höst när skolan startar. IB3. Det är skrämmande. Och då lär jag ju verkligen behöva fina minnen för att överleva, något vidare socialt liv lär IB inte tillåta mig att ha då. Usch.

Nu ska jag minsann sova. Försöker vrida tillbaka på dygnet nu så gott det går efter en veckas "gå och lägg dig sent, och gå upp ännu senare"-tråkerier. Känns så himla trist när hela dagen försvinner för att man inte orkat gå upp tidigare.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: LindaBinda

Ser ut som riktigt fint badväder må jag säga, men vi får fixart ändå! ;D

Jahaja, jo Samuel sa också att det va ngt hos Dristig på lördag så jag kommer nog åka dit ja. Inte bjuden av värden som vissa andra, men who cares. xD

2008-06-19 @ 10:30:51
URL: http://arracsboll.blogg.se/
Postat av: LindaBinda

Hur länkar man någon på blogginlägget förresten? Så som du har gjort med mitt namn?

2008-06-19 @ 10:33:56
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0