Maria

Häromkvällen var jag med min fina maria. Jag trallade över till henne där vi åt jordgubbar med glass, samtidigt som vi kollade lite halvt på fotboll och pratade. Supermysigt. Sedan gick det från supermysigt till totalgalet. Jag tror inte att jag skrattat så mycket på länge, vi låg dubbelvikta och kippade efter andan och så såg det ut konstant i ungefär en och en halv timma. Fruktansvärt galet och fruktansvärt kul. I alla fall kom vi mitt i hysterin på att hon minsann ska få måla något coolt konstverk på min dörr nu någon gång. Hon är himla duktig på att måla, så det vore fränt tyckte vi. Vad, hur och när vet vi väl inte riktigt än, men något ska vi nog kunna komma på. För övrigt ska hon tatuera sig på torsdag, ett motiv hon själv ritat. Det är coolt tycker jag.


Några av bilderna som jag fann i hennes rum. Hon är duktig tycker. Skulle nog kunna tänka mig något i mer illustrationsaktigt än verklighetstroget på dörren tror jag. Hursomhelst så kommer det nog bli kul och bra. Det blir det alltid när Maria är med i bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0